fredag 22. februar 2008

Ting 14 og 19

Har jo glemt å legge til at jeg har testet både netvibes OG igoogle - men klarer ikke helt å få meg til å bruke de fast enda, vet ikke hvorfor. Har lagt til flere bokmerker og applikasjoner, men har ikke funnet den riktige malen for å binde min nysjerrighet enda tydeligvis. Jeg setter opp et av domenene mine mot google nå - for så å lage meg den ulitmate igoogle startsiden på min egen adresse. Er nesten i boks med dette - men tiden strekker ikke til om dagen.

Testet Second Life når jeg var i Tromsø i Oktober 2007, da jeg ble oppmerksom "web 2.0".
En artig greie med masse muligheter, men ikke helt min stil da :)
Morsomt å fly, kjøre biler etc - men klarte ikke å finne Bibsent, som jeg vet har et eget sted der.
Får lete mer ved senere anledning!

Ingen kommentarer: